دارندگان آیفون SE بیشترین رضایتمندی را در میان کاربران آمریکایی دارند

عصر کالا- علیرغم تغییر تمایل کلی کاربران به سمت موبایل های بهره مند از نمایشگرهای بزرگ، طبق گزارش موسوم به شاخص رضایتمندی مشتریان آمریکایی (ACSI) آیفون SE اپل هم اکنون بالاترین جایگاه را در بازار این کشور به خود اختصاص داده است.

دارندگان آیفون SE بیشترین رضایتمندی را در میان کاربران آمریکایی دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، این اسمارت فون 4 اینچی ظاهرا توانسته امتیازی معادل با 87 را از نمره کلی صد دریافت نماید و در نتیجه از نظر جلب رضایتمندی کاربران در جایگاهی بالاتر از گلکسی اس 6 اج پلاس با نمایشگر 5.7 اینچی اش و همچنین آیفون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی آن قرار می گیرد.

    گفتنی است در این گزارش به 20 اسمارت فون دیگر هم اشاره شده که عمدتا در گروه آیفون و سری گلکسی اس سامسونگ قرار دارند و توانسته اند امتیازی بین 70 تا 85 نمره را دریافت کنند.

    به گفته دیوید ون امبرگ مدیر عامل ACSI، گرایش کلی کاربران در خرید اسمارت فون به سمت نمایشگرهای بزرگ  بوده است، اما طبق داده های به دست آمده، مشتریان به خرید نسخه جدید و البته ارزان تر از آیفون به نام آیفون اس ای نیز تمایل نشان داده اند و در نتیجه اولین به روز رسانی اپل برای آیفون 4  اینچی اش از سال 2013 میلادی در این گزارش جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

    این شرکت اعلام نموده که برای ارائه گزارش خود با 36194 نفر از کاربران آمریکایی در سرتاسر آمریکا مصاحبه کرده و بعد از انتخاب تصادفی آنها، در بازه زمانی می 2016 تا آوریل 2017 از طریق ایمیل سوالات خود را از آنها پرسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر