پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل

عصر کالا- پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ لقب پرفروش‌ترین گوشی در ماه آوریل را به خود اختصاص داده و این بدان معناست که اپل آمریکایی از رقیب کره‌ای خود جا مانده و سامسونگ با موفقیت تمام توانسته است گوی رقابت را از اپل برباید و فروش محصولات و پرچمداران جدیدش را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, طبق گزارش‌های منتشره از سوی موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت (Counterpoint )، گلگسی اس 9 بعنوان جدیدترین و آخرین گوشی پرچمدار معرفی و عرضه شده از سوی سامسونگ، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان در ماه آوریل سال جاری 2018 میلادی شد و از رقیب و همتای دیرینه خود یعنی آیفون 10 (ایکس) اپل سبقت گرفت. 

    در اخبار گذشته اعلام شده بود که در ماه مارس سال جاری میلادی، آیفون 10 (ایکس)، آیفون 8 پلاس اپل و شیائومی رد می 5 ای به ترتیب در رتبه‌های نخست، دوم و سوم فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان جای گرفته بودند. اما حالا این فهرست جابجا و دستخوش تغییراتی شده است.

    در این فهرست، سامسونگ با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و آیفون 10، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم جدول جای گرفتند.

    با نگاه مختصری به نمودار و جدول زیر، می‌توان به وضوح دریافت که اپل با اختصاص پنج نماینده و گوشی پرفروش (آیفون 10، آیفون 8 پلاس، آیفون 8، آیفون 6 و آیفون 7 )، بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند را داراست و بعد از آن سامسونگ با اختصاص سه گوشی و شیائومی نیز با دو گوشی پرفروش قرار گرفته‌اند.

    سامسونگ بجز پرچمداران سری اس 9، گلکسی اس 8 را نیز در اختیار دارد و شیائومی نیز توانسته است با فروش بالای گوشی‌های رد می 5 ای و رد می 5 پلاس و رد می نوت 5 جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کرده و موفقیت ارزشمندی را برای این شرکت چینی به ارمغان بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر