اپل در سه ماهه دوم سال ۵۰.۷ میلیون آیفون فروخت

عصر کالا- اپل علاوه بر درآمدهای خود در سه ماهه دوم مالی ۲۰۱۷، تعداد دستگاه‌های فروخته شده در این مدت را نیز اعلام کرد. این شرکت تعداد ۵۰.۷ میلیون آیفون در این سه ماه به فروش رسانده است.

اپل در سه ماهه دوم سال ۵۰.۷ میلیون آیفون فروخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، این مقدار در مقایسه با همین دوره در سال 2016 که تعداد دستگاه‌های فروخته شده به 51.2 میلیون دستگاه آیفون می‌رسید، کاهش داشته است، همچنین اپل امسال 8.92 میلیون آی پد فروخته که این مقدار نسبت به تعداد 10.2 میلیون آی پد فروخته شده در سال گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است.

    مدیر عامل اپل در این خصوص می‌گوید: «خیلی خوشحالیم که در سه ماهه اول رشد درآمدی خوبی را در مقایسه با سه ماهه آخر سال روبرو بودیم و علاقه مندان زیادی گوشی آیفون 7 پلاس را تقاضا کردند. ما شاهد بازخورد فوق العاده ای از طرف مشتریان نسبت به هر دو مدل نسخه جدید RED Special آیفون 7 بودیم و از مشاهده درآمد فوق العاده بخش خدمات که برای یک دوره 13 هفته‌ای به بیشترین درآمد رسید شگفت زده شدیم. ما با برنامه ریزی‌های دقیق برای آینده بی صبرانه منتظر استقبال از حضور بی‌سابقه شرکت کنندگان در کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان جهانی ماه آینده در سان خوزه هستیم.»
    همچنین فروش دستگاه‌های مک این دوره در مقایسه با تعداد 4.03 میلیون سال گذشته به 4.19 میلیون دستگاه و درآمد خدماتی آن‌ها نیز با رشد 18 درصدی به 7.04 میلیارد دلار رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر