اپل در اندیشه ارائه خدمات انتقال پول آنلاین به کاربران آیفون

عصر کالا- اپل مذاکراتی را با برخی شرکت های ارائه خدمات پرداخت آنلاین به عمل آورده تا یک سرویس مستقل با همین هدف راه اندازی کند.

اپل در اندیشه ارائه خدمات انتقال پول آنلاین به کاربران آیفون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  استار، مالکان گوشی‌های آیفون با استفاده از این خدمات می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به صورت دیجیتال به دیگر مالکان گوشی های آیفون منتقل کنند.

    گفته می‌شود اپل ارائه این خدمات را از اواخر سال جاری میلادی آغاز می کند، هر چند هنوز زمان دقیقی برای این کار تعیین نشده است. خدمات یاد شده رقیبی برای خدمات مشابه مانند ونمو از شرکت پی پال، اسکوئر کش از شرکت اسکوئر و برخی خدمات پرداخت همراه بانک‌های بزرگ محسوب می‌شود.

    منابع مطلع می گویند اپل مذاکرات خود با شرکت‌هایی مانند ویزا برای تولید و عرضه کارت های مالی پیش پرداختی را هم آغاز کرده تا در شبکه کارت های اعتباری ویزا قابل استفاده باشند و قرار است استفاده های متنوعی از این کارت ها به عمل آید.

    اپل در تلاش است تا به هر نحو ممکن بر میزان کاربران خدمات پرداخت همراه اپل پی بیفزاید و ارائه خدمات کارت اعتباری می تواند در این زمینه به شرکت مذکور کمک کند. این خدمات از دو سال و نیم پیش ارائه شده، اما آمار منتشر شده از سوی بانک‌ها نشان می‌دهد استقبال از آن چندان چشمگیر نبوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر