آیفون SE جدید تا چند ماه دیگر راهی بازار می‌شود

عصر کالا- گوشی آیفون SE توانست به موفقیت قابل قبولی در بین طرفداران اپل دست پیدا کند.

آیفون SE جدید تا چند ماه دیگر راهی بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، محصولی که در مقایسه با آیفون‌های دیگر قیمت ارزان‌تری داشت و اندازه کوچک‌تری هم برای آن در نظر گرفته شده بود. این موفقیت باعث شده که اپل به فکر ساخت مدل بعدی این گوشی باشد. قبلا شایعه شده بود که آیفون SE جدید اواخر مرداد ماه معرفی می‌شود، اما به نظر می‌رسد که برای دیدن این گوشی باید چند ماه بیشتر صبر کنیم.

    در گزارش‌های جدید گفته شده که آیفون SE جدید در سه ماهه اول سال 2018 راهی بازار خواهد شد. همچنین به این موضوع اشاره شده که اپل خط تولید جدیدی برای ساخت این تلفن همراه در کشور هند تاسیس کرده است. به همین دلیل این گوشی در ابتدا در کشور هند راهی بازار می‌شود و سپس به کشورهای دیگر فرستاده خواهد شد.

    چند سالی می‌شود که بازار کشور هند برای شرکت‌های موبایل‌سازی دنیا مهم شده است. بازار این کشور به شدت روبه‌رشد است و حتی گفته شده بعد از چین، هند می‌تواند هدف بعدی بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا باشد. بازار کشور هند از گوشی‌های ارزان قیمت به شدت استقبال می‌کند و به همین دلیل اکثر شرکت‌ها سعی می‌کنند بازار گوشی‌های میان‌رده و رده پایین این کشور را در اختیار بگیرند. اپل هم به همین دلیل آیفون SE جدید را اول در این کشور راهی بازار می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر