پاداش ۸۹.۲میلیون دلاری تیم "کوک" در قالب سهام اپل

عصر کالا- اپل به پاس عملکرد مناسب تیم کوک به عنوان مدیر عامل این شرکت یک بسته سهام به ارزش ۸۹٫۲ میلیون دلار به وی اعطا کرد.

پاداش ۸۹.۲میلیون دلاری تیم "کوک" در قالب سهام اپل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از کلیک ، این بیشترین تعداد سهامی است که تاکنون اپل در برنامه های پاداش خود به یک فرد داده و البته این مدیر عامل 56 ساله برای چهارمین بار است که موفق به دریافت این پاداش می شود.

     تیم کوک در سال 2011 پس از استیو جابز مدیریت این شرکت را به دست گرفت و پس از آن همواره بزرگترین بسته های پاداش این شرکت برای کارکنان خود را دریافت کرده است.

    حدود یک سوم پاداشی که به صورت سالیانه تیم کوک دریافت می کند رابطه مستقیمی با عملکرد اپل در بازار سهام و در مقایسه با سایر شرکت های لیست S&P 500‌ دارد. این لیست شامل بیش از 500 نام از بزرگترین شرکت هایی است که در بازار بورس نیویورک و Nasdaq مبادله می شوند.

    در سه سال گذشته اپل موفق شده است به جایگاه یک سوم بالای لیست S&P 500‌ دست یابد. ارزش هر سهم اپل در اوایل ماه آگوست سال 2017 برای اولین بار از مرز 159٫75 دلار گذشت و این ثبت رکورد پس از انتشار گزارش مالی اپل که بالاتر از پیش بینی کارشناسان وال استریت بود، اتفاق افتاد.

    تیم کوک قصد دارد قسمت قابل توجهی از دارایی‌های خود را به کارهای خیرخواهانه اختصاص دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر