طرح شماتیک «آیفون ادیشن» با نمایشگر بدون حاشیه را در اینجا ببینید

عصر کالا- با اینکه هنوز در اواسط آوریل هستیم و حدود پنج ماه دیگر به معرفی موبایل های سال ۲۰۱۷ اپل باقی مانده، اما حجم شایعات و اخبار مربوط به این محصولات و به خصوص نسخه پریمیوم موسوم به «آیفون ادیشن» یا همان آیفون ۸ بسیار بالاست.

طرح شماتیک «آیفون ادیشن» با نمایشگر بدون حاشیه را در اینجا ببینید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ دیروز رندرهایی منتسب به آیفون 8 را مشاهده کردید که موبایلی زیبا با حاشیه ناچیز 4 میلیمتری را در تمام طرفین نشان می دادند. امروز پایگاه خبری iFanr چین که سابقه خوبی در ارائه اخبار موثق از محصولات اپل دارد، تصاویر شماتیک این تلفن همراه را هم به نمایش گذاشته است.

    به گفته این منبع خبری، نمایشگر آیفون ادیشن بخش اعظم پنل جلویی را به خود اختصاص داده و دکمه هوم به علاوه حسگرهای متعددی از جمله حسگرهای سه بعدی در زیر صفحه نمایش جای گرفته اند و به راحتی قابل مشاهده نیستند.

    طبق این طرح ها، بخش اصلی نمایشگر آیفون ادیشن 5.8 اینچی خواهد بود و شیشه ای با لبه خمیده 2.5D روی آن قرار می گیرد. ارتفاع و پهنای این دستگاه نیز به ترتیب 137.54 میلیمتر و 67.54 میلیمتر عنوان شده که تقریباً هم اندازه با آیفون 7 است.

    طبق اخبار موجود، اپل به خاطر تعبیه حسگرهای متعدد در جلوی موبایل، مجبور شده تا چیدمان ماژول دوربین دوگانه در پشت آیفون ادیشن را تغییر داده و آن را از حالت افقی به عمودی تبدیل نماید، ضمن اینکه هر دو لنز این ماژول به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد.

    طبق این تصاویر، دکمه پاور برای نخستین بار به لبه کناری آیفون منتقل خواهد شد، اما دلیل این تصمیم مشخص نیست. همچنین دیگر دکمه های کناری دستگاه نیز مکانیکی نیستند و با تماس دست کاربر، بازخورد لمسی را از طریق موتور تَپتیک به او منتقل خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر