اسپیکر هوشمند اپل با بهره مندی از دستیار صوتی سیری مراحل آخر توسعه خود را طی می کند

عصر کالا- سانی دیکسون به عنوان یکی از کسانی که معمولاً اخبار موثقی را از محصولات آینده اپل در اختیار دارد، به تازگی در توییتی جدید مدعی شده که اسپیکر هوشمند اپل مجهز به دستیار صوتی سیری در حال طی کردن مراحل آخر توسعه خود است و در آینده ای نزدیک برای رقابت با اسپیکرهای اکوی آمازون روانه بازار می شود.

اسپیکر هوشمند اپل با بهره مندی از دستیار صوتی سیری مراحل آخر توسعه خود را طی می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ اپل بلندگوی هوشمند خود را با استفاده از تجربیات متخصصین بیتس توسعه داده است
    دستیار صوتی آلکسای آمازون به چنان محبوبیتی دست یافته که برندهایی چون هوآوی و موتورولا از آن در جدیدترین موبایل های خود بهره برده اند. از آن سو نیز گوگل «Google Home» را معرفی نموده که از سرویس «ٖAssistant» برای پاسخگویی به کاربران خود استفاده می کند. مایکروسافت هم به زودی محصولی از «Harman Kardon» را مجهز به کورتانا روانه بازار خواهد کرد.

    شنیده شده که اپل بلندگوی هوشمنداش را با استفاده از تجربیات متخصصین بیتس توسعه داده و با افزودن سیری به آن قصد دارد از قافله رقابت عقب نماند. دیکسون همچنین معتقد است که کمپانی اهل کوپرتینو نسخه ای ویژه از سیستم عامل iOS را برای محصول تازه خود توسعه خواهد داد، یا این که می تواند در عوض این کار اسپیکر خود را به نمایشگر لمسی مجهز نماید.

    لازم به ذکر است که همین دیروز شنیده شد آمازون نیز در حال کار روی نسخه جدیدی از اسپیکر اکو مجهز به نمایشگری لمسی برای پخش ویدیو است.

    اگر ادعای دیکسون مبنی بر رو به پایان بودن مراحل توسعه محصول جدید اپل درست باشد، می توان انتظار داشت که تیم کوک در خلال کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) از آن رونمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر