آیا آیفون ۸ در تاریخ ۱۵ شهریور ماه معرفی می‌شود؟

عصر کالا- شرکت اپل امسال سه آیفون جدید راهی بازار می‌کند. آیفون ۸، آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس محصولاتی خواهند بود که تا چند وقت دیگر معرفی می‌شوند.

آیا آیفون ۸ در تاریخ ۱۵ شهریور ماه معرفی می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، به احتمال زیاد اپل مانند سال‌های گذشته گوشی‌های جدید خودش را در شهریور ماه معرفی خواهد کرد. البته که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

    امروز در شایعات گفته شده که بعید نیست اپل تلفن‌های همراه هوشمند خودش را در تاریخ 15 شهریور ماه معرفی خواهد کرد. در شایعات گفته شده که آیفون 8 به صفحه نمایش OLED مجهز شده و سنسور تشخیص عنبیه چشم و صورت درد. حتی گفته شده که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به پشت منتقل شده است.

    البته همین تغییرات باعث شده که آیفون 8 قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات بازار داشته باشد. در این میان دو شرکت سامسونگ و ال‌جی هم می‌خواهند گوشی‌های جدید خودشان را زودتر از اپل معرفی کنند. گوشی جدید شرکت سامسونگ در تاریخ 1 شهریور ماه معرفی می‌شود و گوشی ال‌جی V30 هم در تاریخ 10 شهریور ماه معرفی خواهد شد. این دو گوشی کاملا برای رقابت با آیفون‌های جدید راهی بازار می‌شوند و به نوعی می‌خواهند مشتریان اپل را به سمت خودشان جلب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر