انتشار تصاویری از جعبه آی‌فون ۸

عصر کالا- شب گذشته تصویری در Weibo انتشار یافت که به‌نظر می‌رسید جعبه آی‌فون ۸ است. اگرچه طراحی جعبه شباهت بسیاری به طراحی جعبه آی‌فون ۷ پلاس داشت، اما تفاوت اصلی مربوط به دوربین دوگانه آن است.

انتشار تصاویری از جعبه آی‌فون ۸
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهر خبر ، انتظار می‌رود آی‌فون 8 نیز مانند آی‌فون 7 پلاس دارای دوربین دوگانه باشد، اما قرارگیری این دوربین‌ها برخلاف آی‌فون 7 پلاس به صورت عمودی خواهد بود. تصاویری که پیش‌تر، از منابع تایید شده منتشر شده بود، این نکته را تایید می‌کرد.

    تصویر آی‌فون 8 موجود در جعبه، به رنگ مشکی مات است که با تصاویر منتشر شده از این محصول مطابقت ندارد. در تمامی این تصاویر، آی‌فون 8 دارای پنل پشتی شیشه‌ای بود. در نتیجه می‌توان گفت شخصی که این تصویر را گرفته و منتشر نموده، جعبه آی‌فون 7 پلاس به رنگ مشکی مات را دست کاری کرده است.

    طبق پیش‌بینی‌ها، اپل در ماه سپتامبر از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. برخی از ویژگی‌های مورد انتظار شامل شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش OLED و iOS 11 است. اپل هنوز نظری در خصوص مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت نداده و هنوز معلوم نیست این حسگر در صفحه نمایش و یا پشت دستگاه تعبیه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر