جعبه نگهداری ایرپاد به شارژر بی سیم تبدیل می شود

عصر کالا- براساس اخبار منتشر شده، اپل امتیاز حق اختراع تبدیل جعبه نگهداری ایرپاد به یک شارژر وایرلس را ثبت کرده است. به گزارش ماشابل، AirPod، آخرین اکسسوری شرکت اپل در بازار بسیار محبوب شده است. این هندزفری ها گوش گیرهایی عالی دارند اما فقط می توان به وسیله آن یک کار انجام داد.

جعبه نگهداری ایرپاد به شارژر بی سیم تبدیل می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ این هندزفری محبوب جعبه ای برای نگهداری نیز دارد. اما به نظر می رسد اپل تصمیم دارد کاربردهای جدیدی برای این جعبه کوچک تعریف کند.

    برخی حق اختراع های ثبت شده جدید اپل نشان می دهند احتمالا این شرکت سعی دارد تا قابلیت و کاربردهای دیگری برای ایرپاد ایجاد کند که البته همه آنها مبتنی بر جعبه نگهداری آن است.

    طرح های اولیه مربوط به این ایده جالب هستند. در یکی از طرح ها جعبه ایرپاد به یک شارژر وایرلس برای دستگاه های اپل مانند اپل واچ تبدیل می شود.

    البته ساعت اپل هم اکنون از سیستم شارژ بی سیم مبتنی بر آهنربا استفاده می کند. از سوی دیگر اخبار مبنی بر ارائه انواع جدیدی از شارژرهای بی سیم همراه آیفون های آتی نیز منتشر شده است. بنابراین ساخت گجتی با قابلیت های شارژ همراه جالب توجه خواهد بود.

    به هرحال ویژگی های که در این حق امتیاز آمده شامل گروه جدیدی از دستگاه های اپل است که می توان آنها را به وسیله جعبه ایرپاد شارژ کرد، مانند سیستم پروژکشن هولوگرافیک که یکی از برنامه های محبوب تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل به حساب می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر