آیفون ۸ به لطف کانکتور هوشمند اپل از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد

عصر کالا- سال گذشته و پیش از معرفی گوشی آیفون ۷ اپل (Apple iPhone ۷)، شایعات ادعا می‌کردند که این گوشی از کانکتور هوشمند اپل (Smart Connector) بهره می‌برد؛ هرچند این گوشی نیز معرفی شد و خبری از محقق شدن این شایعات نبود. حال درست چند ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون های کوپرتینویی با نام احتمالی آیفون ۸ (Apple iPhone ۸)، بار دیگر شایعاتی به گوش می‌رسند که خبر از مجهز بودن آن به کانکتور هوشمند اپل دارند.

آیفون ۸ به لطف کانکتور هوشمند اپل از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ubergizmo، دو منبع The Verifier و 9to5Mac ادعا می‌کنند که آیفون 8 اپل از چنین قابلیتی برخوردار است. این درگاه ارتباطی کمک می‌کند تا گوشی موبایل اپل شارژ بی سیم را در اختیار کاربرانش قرار دهد و همچنین از ابزار واقعیت مجازی / واقعیت افزوده پشتیبانی کند. هرچند ما در این مورد مطمئن نیستیم، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که اپل به شدت مشغول کار بر روی محصولاتی با تکیه بر این دو تکنولوژی است.
    کانکتور هوشمند اپل ، راه حلی برای به ارمغان آمدن فناوری‌های روز در‌ آیفون

    این ایده‌ی خوبی می‌تواند باشد تا اپل بتواند با استفاده از یک کانکتور هوشمند تکنولوژی های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و شارژ بی سیم را به محصولات خود بیاورد. به نظر می‌رسد آیفون 8 نخستین مقصد تکنولوژی های نام‌برده است، اما نباید فراموش کنیم که آیپدها نیز می‌توانند به لطف حضور این درگاه از آن‌ها بهره‌مند شوند. این طبیعی‌ست که اپل برای جذب هر چه بیشتر مشتریان، چنین مواردی را همراه با گوشی های هوشمند و سایر محصولات موبایلی خود به ارمغان بیاورد، اما آنچه که هنوز مشخص نیست این است که مقصد این موارد آیفون 8 خواهند بود یا خیر!
    در هر صورت ظاهرا اپل قصد دارد در کنار دو گوشی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس از یک نسخه گران‌قیمت‌تر به نام آیفون 8 رونمایی کند که علاوه بر کانکتور هوشمند اپل از یک نمایشگر اولد خمیده نیز برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر