احتمال حذف نزدیک به ۲۰۰ هزار اپلیکیشن از فروشگاه اپل با عرضه iOS ۱۱

عصر کالا- براساس یک نظرسنجی جدید از شرکت تجزیه و تحلیل Sensor Tower، به‌روزرسانی عمده آینده iOS شاید باعث حذف بیش از ۱۸۷,۰۰۰ اپلیکیشن از فروشگاه اپل شود

احتمال حذف نزدیک به ۲۰۰ هزار اپلیکیشن از فروشگاه اپل با عرضه iOS ۱۱
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از شهرخبر؛علت این امر، تصمیم تیم کوک و این شرکت در عدم پشتیبانی iOS 11 که در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد، از برنامه‌های 32 بیتی است.

    Sensor Tower می‌گوید که این مقدار از اپلیکیشن، 8 درصد از تمامی عناوین عرضه شده در فروشگاه اپل را شامل می‌شود. این شرکت می‌گوید که در اولین نسخه بتا iOS 10.3 در رابطه با اپلیکیشن‌های 32 بیتی پیامی مبنی بر “عدم کار کردن این برنامه با نسخه بعدی iOS” نشان داده می‌شود.

    پردازنده‌های 64 بیتی اولین بار با معرفی iPhone 5s توسط این شرکت کوپرتینویی وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شدند. باتوجه به درخواست اپل از توسعه‌دهندگان برای تولید برنامه‌های 64 بیتی از ماه ژوئن 2015، احتمالا شامل حذف برنامه‌های بیشتری باشیم چراکه شرکت Sensor Tower تنها عناوینی که قبل از سپتامبر سال 2013 عرضه شده و تا امروز به‌روزرسانی دریافت نکرده‌اند را مورد بررسی قرار داده است.

    باوجود این اطلاعات باید تا معرفی رسمی iOS 11 در ماه ژوئن و WWDC صبر کنیم. اگرچه معرفی نسخه جدید یک سیستم‌عامل می‌تواند دلیل خوبی برای عدم پشتیبانی از برنامه‌های 32 بیتی باشد ولی در نهایت اپل باید تصمیم بگیرد که چنین اقدامی را انجام دهد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر