وعده مدیر اپل برای عرضه دسکتاپ‌های فوق‌العاده

عصر کالا- در حالی که از عرضه آخرین کامپیوتر دسکتاپ اپل یک و نیم سال می‌گذرد گمانه‌زنی‌هایی درباره توقف تولید این محصول از سوی اپل مطرح شد اما مدیر این شرکت می‌گوید که در آینده دسکتاپ‌های فوق‌العاده‌ای عرضه خواهند کرد.

وعده مدیر اپل برای عرضه دسکتاپ‌های فوق‌العاده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک‌کرانچ ، تیم کوک مدیرعامل اپل اخیرا در متنی خطاب به کارکنان این شرکت وعده ساخت و عرضه دسکتاپ هایی فوق العاده را داده است.

در پیام تیم کوک به این نکته اشاره شده که برخی افراد در رسانه‌ها این سوال را مطرح می‌کنند که آیا اپل به دسکتاپ متعهد است  اما به صراحت می‌گویم که ما در این زمینه نقشه راه داریم و به آن متعهد هستیم.

او می‌گوید محصولات دسکتاپ برای اپل بسیار راهبردی هستند و عملکرد قدرتمند آنها برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است، و حتی اشخاص زیادی به این کامپیوترهای شخصی نیاز مبرم دارند. او می گویند iMac های کنونی بهترین دسکتاپ های ساخت این شرکت تا به امروز هستند و نمایشگر 5K تعبیه شده در آنها نیز بهترین صفحه نمایش دنیاست.

تیم کوک تاکید دارد که اقدامات اپل به هیچ وجه به منظور سرمایه گذاری و  کسب درآمد صرف نیست بلکه به کشف افق های جدید هستیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر