مقایسه اندازه پرچمدار جدید سامسونگ با برادر کوچک‌تر و دشمن ابدی‌!

گلکسی S۸ در مقابل گلکسی S۷ و ۷ iPhone: کدام بزرگ‌تر است؟

عصر کالا- افشاگران قبلی، تصاویر پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S۸ را در کنار برادر بزرگ‌ترش یعنی S۸ Plus منتشر کرده‌اند. این تصاویر هر چند مشخصات ظاهری S۸ را لو می‌دهد اما از آن‌ها نمی‌توان به ابعاد گوشی جدید پی برد. این مطلب ضمن انتشار تصاویر جدید S۸، معیاری از اندازه این پرچمدار را در قیاس با گلکسی S۷ و iPhone ۷ به دست می‌دهد.

گلکسی S۸ در مقابل گلکسی S۷ و ۷ iPhone: کدام بزرگ‌تر است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ‌جی‌اس ام، هر چند افشاکنندگان اطلاعات زیادی در مورد مقایسه اندازه پرچم‌دار در راه سامسونگ یعنی S8 با برادر بزرگترش یعنی S8 Plus منتشر کرده‌اند، اما هنوز علاقه‌مند دیدن اندازه این گوشی در کنار دیوایس‌های دیگری مثل برادر کوچک‌ترش یعنی Galaxy S7 و iPhone7 هستیم.

    افشاگر قابل اعتماد، Slash Leaks، یک مجموعه دیگر از عکس‌های Galaxy S8 را منتشر کرده است که اطلاعاتی کافی از اندازه و ابعاد این گوشی به ما می‌دهد. این تصاویر گوشی جدید را در کنار  S7 Edge و iPhone7 با اندازه استاندارد نشان می‌دهد.

    هر چند با اندازه 5.8 اینچی، پرچمدار جدید سامسونگ اندکی بزرگ‌تر از iPhone است اما هنوز از S7 با اندازه 5.94 اینچی‌اش کمی کوچک‌تر به‌نظر می‌رسد. تصاویر زیر این سه گوشی را در کنار هم نشان می‌دهد.

    وجود لبه‌های باریک به S8 امکان می‌دهد تا در مقایسه با S7 گوشی جمع و جورتری به‌نظر برسد؛ البته S7 در بدنه‌ای 5.94 اینچی خود صفحه نمایشی 5.5 اینچی و تقریباً مشابه با S8 دارد. اطلاعات افشا شده حاکی است که صفحه نمایش پرچمدار جدید سامسونگ اندازه‌ای معادل با 5.54 اینچ دارد و از نسبت صفحه به بدنه‌ای 85 درصدی برخوردار است.

     

    برتری دیگر S8 علاوه بر لبه‌های باریکش این است که در سه رنگ‌ متفاوت (مشکی، خاکستری و نقره‌ای) تولید خواهد شد و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    سامسونگ قرار است از گوشی جدید خود در 29 مارس (نهم فروردین) رونمایی کند و به‌نظر می‌رسد که این پرچمدار در اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) و با قیمت 799 یورو برای مدل استاندارد و 899 یورو برای مدل بزرگ‌تر S8 Plus به فروشگاه‌ها برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر