سطح رضایت کاربران از ایرپادهای جدید اپل ۹۸ درصد است

عصر کالا- زمانی که اپل برای اولین بار از هدفون‌های جدید بی سیم خود یعنی AirPods رونمایی کرد، بسیاری از کاربران شروع به مسخره کردن طراحی این هدفون‌ها کرده و عنوان کردند که انگار اپل با یک قیچی تنها سیم هدفون‌های قبلی خود را بریده است و محصول نهایی را در قالب AirPods به بازار عرضه کرده است. یکی دیگر از نکاتی که مودر انتقاد و تمسخر قرار گرفت قیمت بسیار بالای این هدفون‌های جدید بود.

سطح رضایت کاربران از ایرپادهای جدید اپل ۹۸ درصد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ از سوی دیگر با توجه به اینکه این هدفون‌ها بی سیم هستند، احتمال گم شدن آنها بسیار بالاست و گم شدن یکی از آنها برای فردی که هزینه زیادی برای خرید خود اختصاص داده بسیار ناراحت کننده خواهد بود. در هر حال به نظر می‌رسد آن دسته از کاربرانی که با تمامی این نگرانی‌ها و انتقادها کنار آمده‌اند و این هدفون‌های جدید را خریداری کرده‌اند، از تصمیم خود راضی هستند.

    نظرسنجی انجام شده توسط شرکت Experian and Creative Strategies نشان می‌دهد که سطح رضایت مشتریان از هدفون‌های AirPods اپل به 98 درصد رسیده است. این آمار نشان می‌دهد تقریبا تمامی افرادی که این محصول را خریداری کرده‌اند از خرید خود "راضی" یا "بسیار راضی" هستند. ظاهرا این سطح رضایت مندی جزو بالاترین سطح رضایت مندی کاربران بین محصولاتی است که اپل تا به امروز به بازار عرضه کرده است.

    آیفونی که در سال 2007 تولید شد توانست به سطح رضایت 92 درصدی، آیپدی که در سال 2010 تولید شد به سطح رضایت 92 درصدی و اپل واچ که در سال 2015 تولید شد به سطح رضایت 97 درصدی برسد.

    قابلیت شارژ سریع، طراحی زیبایی جعبه مخصوص شارژ و فرآیند متصل شدن به گوشی از طریق تراشه جدید W1 از جمله نقاط قوت ایرپادهای جدید اپل از دیدگاه کاربران بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر