فروش ویژه آیفون ۸ و ۸ پلاس در کشور + لیست قیمت

عصر کالا- عرضه محصولات جدید اپل با قیمت نجومی در بازار کشورمان آغاز شده و برخی واردکنندگان رسمی تصمیم گرفته‌اند برای فرار از اتهامات احتمالی آینده، این محصولات را با قیمت واقعی‌تر عرضه کنند.

فروش ویژه آیفون ۸ و ۸ پلاس در کشور + لیست قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم؛ بعد از معرفی گوشیهای هوشمند جدید شرکت اپل و پس از عرضه آیفونهای 8 و 8پلاس از 31 شهریور گذشته در بازارهای جهانی، اکنون شاهد ورود این محصول به بازار هستیم.

    ظرف این هفته قیمتهای فروش عجیب و نجومی در برخی سایتها برای این دو محصول تازه معرفی شده اپل درج شد که البته به واسطه حضور واسطه‌ها در این بازار، همواره در زمان فروش اولیه محصولات این برند امریکایی، با قیمتهایی خارج از حد تصور مواجه بودیم.

    اکثر برچسبهای قیمتی که روی این دو محصول ظرف هفته جاری زده شد بالای 5.5 میلیون تومان بود؛ به این شکل که آیفون 8 را با قیمت 5.5 میلیون تومان و آیفون 8پلاس را با قیمت 5.9 میلیون تومان به فروش می‌رساندند در حالیکه قیمتهای پایه وضع شده از سوی کمپانی اپل برای این دو محصول به ترتیب 699 و 799 دلار است.

    به گزارش تسنیم، بدنه این دو اسمارت‌فون از ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته شده و ضد آب بوده و از صفحه نمایش رتینا و اسپیکرهای استریو با کیفیت بیس بالا برخوردار است.

    تراشه مورد استفاده در آنها نیز A11 Bionic بوده و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل نیز در آن تعبیه و بالاخره پس از مدتها انتظار قابلیت شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi به اسمارت‌فونهای اپل اضافه شده است.

    حال در شرایطی که با فروش بی‌ضابطه و بی‌نظم این محصولات در بازار مواجه هستیم، بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور با همکاری یکی از ارائه دهندگان رسمی خدمات پس از فروش، اقدام به برقراری شرایط فروش ویژه این محصولات طبق جدول قیمتی (به تومان) زیر کرده است:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر