جدیدترین ماکت آیفون ۸ بیشترین شباهت را به گوشی موبایل آتی اپل دارد

عصر کالا- تصاویر جدیدترین ماکت آیفون ۸ منتشر شد که به عقیده بسیاری از تحلیلگران، در مقایسه با چند ماکت پیشین بیشترین شباهت را به iPhone ۸ واقعی دارد. نحوه طراحی دوربین و بدنه در این ویدیو مشخص است.

جدیدترین ماکت آیفون ۸ بیشترین شباهت را به گوشی موبایل آتی اپل دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ مدتی قبل تصویری از یک ماکت آیفون 8 مشاهده کردیم که بسیار ابتدایی بود و یک دید کلی از نحوه طراحی دستگاه به ما می‌داد. با گذشت یک روز از این اتفاق دو عکس از جدیدترین ماکت گوشی آیفون 8 توسط فا‌ش‌کننده اطلاعات بسیار محبوب در توییتر با نام کاربری OnLeak منتشر شد که بسیار واقعی به نظر می‌رسیدند. در این تصاویر قادر به مشاهده پرچمدار جدید اپل از تمامی زوایا نبودیم، اما این بار با تماشای ویدیوی همین ماکت می‌توان نحوه طراحی بدنه را به خوبی مشاهده کرد.

    ابعاد جدیدترین ماکت آیفون 8

    البته هیچ چیز جدید و تعجبی در این ویدیو وجود ندارد، چرا که این کاربر تنها با گردآوری تمامی شایعاتی که تا پیش از این درباره آیفون 8 شنیده‌‌ایم این ماکت را درست کرده است. مهمترین ویژگی آن داشتن حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر 5.8 اینچی دستگاه است که باور آن را راحت‌تر می‌کند. در انتهای ویدیو ابعاد جدیدترین ماکت آیفون 8 نمایش داده می‌شود. ارتفاع، عرض و ضخامت آن به ترتیب 143.5 در 71 در 7.5 میلی‌‎متر هستند. البته ضخامت بدنه با در نظر گرفتن بر آمدگی دوربین بیشتر می‌شود.

    مدل جدید در مقایسه با ابعاد آیفون 7 (138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر) بزرگتر و در مقایسه با اندازه آیفون 7 پلاس (158.2 در 77.9 در 7.3 میلی‌متر) به مراتب کوچکتر است. در جلوی دستگاه خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست تا حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد. در پنل پشتی نیز هیچ خبری از این سد امنیتی نیست، پس این ماکت بر اساس نظریه مجهز شدن آیفون 8 به حسگر اثر انگشت نوری ایجاد شده است. ما نیز امیدواریم این حسگر در زیر نمایشگر جاسازی شود.

    آیا اگر آیفون 8 واقعا دارای چنین ظاهر و سبک طراحی باشد، از نظر زیباییی ظاهری آن را می‌پسندید؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر