آیفون ۸ قطعا صفحه نمایش OLED و سنسور تشخیص صورت دارد

عصر کالا- براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، اپل سفارش تولید ۷۰ میلیون صفحه نمایش OLED را به شرکت سامسونگ داده است.

آیفون ۸ قطعا صفحه نمایش OLED و سنسور تشخیص صورت دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از دیجی کالا؛ قبلا هم گفته شده بود که سامسونگ به تازگی 8٫9 میلیارد دلار روی توسعه بخش تولید صفحه نمایش OLED خودش سرمایه‌گذاری کرده است. همان‌طور که می‌دانید امسال تولد 10 سالگی آیفون خواهد بود و به همین دلیل اپل قصد دارد گوشی جدید خودش را با تغییرات اساسی راهی بازار کند.

    براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ آماده است تا نزدیک به 95 میلیون پنل OLED برای اپل تولید کند. این خبرها از خط تولید آیفون جدید به بیرون درز کرده و به نظر می‌رسد که حقیقت داشته باشند. اپل در کنار عرضه‌ی آیفون 8 دو مدل دیگر آیفون به نام‌های آیفون 7s و آیفون 7s پلاس را هم راهی بازار خواهد کرد. این دو گوشی صفحه نمایش OLED ندارند.

    در ادامه گزارش جدید گفته شده که آیفون 8 همانند گلکسی S8 از سنسور تشخیص صورت بهره می‌برد. این تکنولوژی باعث می‌شود که کاربران بتوانند با استفاده از صورت خودشان قفل گوشی را باز کنند. این خبر شایعه‌ی حذف دکمه‌ی خانه و سنسور تشخیص اثر انگشت از روی این گوشی را تایید می‌کنند.  قرار گرفتن چنین ویژگی‌هایی روی آیفون جدید باعث شده که قیمت این محصول به 1000 دلار افزایش پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر