گرفتن گوشی به سمت آسمان آنتن دهی را بیشتر نمی کند

عصر کالا- اگر تا به حال فکر می کردید با گرفتن گوشی در دستتان و بالابردن تلفن همراه به سمت آسمان می توانید کیفیت آنتن دهی آن را بیشتر کنید، سخت در اشتباه هستید.

گرفتن گوشی به سمت آسمان آنتن دهی را بیشتر نمی کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، احتمالا تا به حال بارها شاهد آن بوده اید که افرادی در زمان قطع و وصل مکالمات خود با تلفن همراه یا کاهش کیفیت خدمات داده سعی  می کنند با بالاتر بردن گوشی در آسمان از این وضعیت رهایی پیدا کنند.

    اما متخصصان می گویند این کار فایده ای ندارد و باعث نمی شود کاربران به خدمات صوتی و داده بهتری دسترسی پیدا کنند.

    لین ژونگ استاد دانشکده برق و رایانه در دانشگاه رایس در تگزاس آمریکا می گوید اگر چه این رفتار در میان برخی از مردم وجود دارد، اما عملا چندان مفید نیست. زیرا میزان دسترسی به سیگنال های تلفن همراه در محیط اطراف ما کم و بیش همگن و برابر است و بالابردن گوشی با دست تغییری در این وضعیت ایجاد نمی کند.

    البته وی تایید می کند که راه رفتن و جابجایی در شهرها در کیفیت دسترسی به خدمات تلفن همراه موثر است، زیرا در برخی نقاط به علت وجود ساختمان های بلند یا دیگر موانع سیگنال های تلفن همراه به خوبی در دسترس نیستند.

    لذا از این به بعد اگر با افت کیفیت خدمات تلفن همراه مواجه شدید به جای ثابت نشستن و بالا بردن گوشی بهتر است چند متری از سرجایتان جابجا شوید تا بتوانید آنتن دهی بهتری داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر