پرفروش‌ترین گوشیهای تلفن؛

برندهای امریکایی و کره‌ای در محاصره برندهای چینی

عصر کالا- جدیدترین آمار از میزان پر فروش‌ترین گوشیهای تلفن همراه در پنجمین ماه میلادی منتشر شد که حاکی از صدرنشینی دو برند امریکایی و کره‌ای دارد اما چینیها به شدت در حال تصاحب بازار هستند.

برندهای امریکایی و کره‌ای در محاصره برندهای چینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم, جدیدترین آماری که از میزان فروش گوشیهای تلفن همراه توسط کانترپوینت منتشر شده مربوط به آمار فروش ماه مِی میلادی است که نشان از صدرنشینی آیفون دارد.

    با وجود اینکه صدرنشینان این لیست برندهای اپل و سامسونگ هستند اما شاید برخلاف انتظار برخی، تولیدکنندگان چینی به دنبال این برندهای مشهور با قدرت می‌تازند و صدرنشینی را هدفگذاری کرده‌اند.

    پیش از این سامسونگ صدرنشین بود که آمارها نشان می‌دهد بار دیگر اپل با فروش محصول آیفون8 توانسته جایگاه سابق خود در رده اول را بازپس بگیرد و گلکسی S9 پلاس را در رده دوم پرفروش‌ترینها قرار دهد.

    آیفون ایکس هم که پرچمدار این برند امریکایی است در جایگاه سوم پرفروشهای این ماه قرار گرفته و شاید یکی از دلایل این موضوع، گرانی آن باشد.

    بلافاصله پس از این پرچمداران، برند شیائومی با محصول ردمی 5A قرار دارد؛ بعد از آن نیز محصولات آیفون 8پلاس و سامسونگ گلکسی S9 قرار دارد.

    هواوی P20لایت، Vivo X21، شیائومی ردمی 5پلاس/نوت5 و همچنین Oppo A83 نیز در رده‌های بعدی این لیست تازه منتشر شده مشاهده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر