نمایشگاه CES لاس وگاس؛

سامسونگ جدیدترین Bluray Player خود را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES که این هفته در شهر لاس وگاس برگزار می شود دومین دستگاه پخش بلوری اولترا اچ دی خود را با بهره مندی از سخت افزار صوتی Ultra High Quality رونمایی کند.

سامسونگ جدیدترین Bluray Player خود را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از تک شات ، این دستگاه که M9500 Ultra HD Blu-ray نام دارد ظاهری شبیه به سایر دستگاه های پخش خانگی دارد، اما این قابلیت های آن است که متمایزش می سازد. سامسونگ در این باره گفته این دستگاه پخش می تواند با توجه به محتوایی که در حال چخش است، صدایی بهینه را ارائه کند. این قابلیت برای فایل های ویدیویی HDR و فایل های صوتی Atmos یا DTS-X بکار می رود.

این دستگاه همچنین دارای بلوتوث داخلی برای استریم اختصاصی موسیقی روی هدفون ها است که قابلیتی جالب به شمار می رود، هرچند چیز جدیدی نیست و نمونه آن را در چند تلویزیون که به تازگی معرفی شده اند دیده ایم. این تلویزیون ها همچنین می توانند تصاویر و ویدیوهای 360 درجه را از دستگاه های موبایل پخش کنند.

شاید بتوان مهم ترین قابلیت این دستگاه را فراهم کردن امکان تماشای محتوای بلوری موردنظر کاربران روی دستگاه های موبایل شان دانست، اما سامسونگ هنوز نگفته این قابلیت دقیقا به چه شکل کار خواهد کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر