گوشی سامسونگ گلکسی J۵ ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- سومین نسل گلکسی J۵، گوشی محبوب و پرفروش سامسونگ به تازگی به بازار کشورمان راه یافته است.

گوشی سامسونگ گلکسی J۵ ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، همان طور که می‌دانید سامسونگ هفدهم خرداد ماه امسال به صورت رسمی از نسخه 2017 سه گوشی محبوب سری J شامل J3, J5 و J7 پرده‌برداری کرد. حال پس از گذشت مدت زمانی اندک پس از معرفی رسمی آن‌ها، یکی از 3 عضو جدید این خانواده یعنی گلکسی جی 5 (2017) وارد بازار کشورمان شده است. Galaxy J5 و (Galaxy J5 2016) به دلیل قیمت مناسبی که داشتند طی چند سال اخیر یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ بودند.

    این بار نیز سامسونگ به نسل سوم این گوشی سر و سامان داده و ظاهری جدید به آن بخشیده است که احتمالا همانند دو نسل پیشین با فروش و استقبال خوبی مواجه شود. گلکسی جی 5 (2017) بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز دارد و ظاهر آن شبیه به گوشی‌های پرچمدار شده است. حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته و از قدرت تشخیص با سرعت بالایی برخوردار است. هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی 13 مگاپیکسل است و نسبت به گوشی‌های همرده‌اش تصاویر زیبایی را به ثبت می‌رساند.

    پیش‌بینی می‌شود تا کمتر از دو ماه دیگر قیمت این گوشی حدود 100 الی 150 هزار تومان کاهش پیدا کند. پس چنانچه عجله‌ای برای خرید آن ندارید بهتر است چند هفته‌ای را صبر کنید.

    این گوشی صبح امروز دوشنبه 12 تیرماه 96 با قیمت 900 هزار تومان در بازار چارسو تهران به فروش میرسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر