جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ را ببینید؛

گلکسی فولدر ۲ معرفی شد

عصر کالا- سامسونگ از چند سال پیش شروع به ساخت گوشی‌های تاشو کرد.

گلکسی فولدر ۲ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، گوشی‌هایی که با ظهور صفحه لمسی دیگر ساخته نشدند و همه گوشی‌های حال حاضر ظاهری شبیه به هم پیدا کرده‌اند. حالا سامسونگ تصمیم گرفته دورباره گوشی تاشو درست کند. این شرکت به تازگی گوشی «گلکسی فولدر 2» (Galaxy Folder 2) را معرفی کرد. محصولی که ظاهری بسیار زیبا دارد.

    صفحه کلید این محصول به شکلی طراحی شده که برای تایپ‌کردن بسیار راحت باشد. یک دکمه خاص برای آن در نظر گرفته شده که Social App نام دارد و با فشار دادن آن می‌توانید برنامه‌ّای دلخواه خودتان برای شبکه‌های اجتماعی را اجرا کنید. 15 نوع زنگ هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده و صدای آن را می‌توان تا 13 درجه مختلف تغییر داد. از متریال‌های نرمی هم برای قاب پشت و جلوی گوشی استفاده شده تا کاربران در زمان کارکردن با آن حس خوبی به دست بیاورند.

    این گوشی تاشو به صفحه نمایش 3.8 اینچی با دقت تصویر 480 در 800 پیکسل مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون 425 روی آن قرار گرفته است. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده. سامسونگ برای گلکسی فولدر 2 از باتری 1950 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده و یک دوربین پشت 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است.

    محصول جدید سامسونگ از شبکه LTE و 3G پشتیبانی می‌کند و با قیمت 262دلار راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر