سامسونگ گلکسی جدید معرفی می‌کند

عصر کالا- انتظار می‌رود که سامسونگ در آینده نزدیک سری گوشی‌های میان رده گلکسی J۵ خود را بروزرسانی کند.

سامسونگ گلکسی جدید معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، انتظار می رود که سامسونگ در آینده نزدیک سری گوشی های میان رده گلکسی J5 خود را بروزرسانی کند. از آخرین بروزرسانی این نسل از گوشی های سامسونگ حدود یک سال می‌گذرد به این ترتیب اکنون زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ مدل های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تک شات، از مدتی پیش شایعاتی درباره ساخت گوشی های جدید سری J منتشر شده است اکنون اخبار جدیدی در این زمینه منتشر شده که فرضیه رونمایی از این گوشی های جدید را در آینده نزدیک تایید می کنند. این گوشی به منظور دریافت گواهینامه در Wi-Fi Alluance مشاهده شده است.
    از سوی دیگر نسخه 2017 گوشی های سری J بارها در وب سایت های بنچمارک مشاده شده اند که مشخصات آنها را لو داده اند. اما اکنون این گوشی برای دریافت گواهینامه دیگری در Federal Communication دیده شده است، این قدم در حالت کلی نشانه این است که گوشی های هوشمند پس از دریافت این تاییدیه به زودی رونمایی خواهند شد و J5 جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست.
    گوشی گلکسی J5 سامسومگ
    اگر شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند صحت داشته باشند، گلکسی S5 2017 یک گوشی میان رده موفق مجهز به پردازنده اگزینوس 7870 سامسونگ همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی نیز می توان به دوربین های 12 مگاپیکسلی در قاب های پشتی و جلویی، سنسور اثر انگشت و اندروید نوقای نسخه 7.0 اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر