جایزه طراحی ارگونومیک برای لباسشویی‌های سامسونگ

عصر کالا- ماشین‌های لباسشویی سامسونگ موفق به کسب جایزه طراحی ارگونومیک از کنفرانس طراحی و ارگونومیک آسیا در ژاپن شدند.

جایزه طراحی ارگونومیک برای لباسشویی‌های سامسونگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، این ماشین‌های لباسشویی که در مدل‌های Active Dualwash و AddWash و FlexWash ارائه شده‌اند به دلیل طراحی هوشمندانه براساس نیازهای مصرف‌کنندگان در سطح جهان به محبوبیت ویژه‌ای رسیده‌اند و به همین دلیل شایسته این عنوان شناخته شدند.

    کنفرانس طراحی و ارگونومیک آسیا (ACED) از سال 2014 آغاز به کار کرده و هر سه سال یک بار به شناسایی و تقدیر از طراحی‌های برگزیده می‌پردازد. این رویداد در سال جاری به انتخاب 4 برنده در رشته‌های نرم‌افزار، محصولات خودرویی، اثاث خانه و لوازم خانگی پرداخت که ماشین‌های لباسشویی سامسونگ موفق به کسب جایزه بزرگ در دسته لوازم خانگی شدند.

    مدل‌های برگزیده از میان لباسشویی‌های سامسونگ نشان‌دهنده اهتمام و تلاش ویژه این تولیدکننده در خلق محصولات مبتکرانه است که به زندگی آسان‌تر و هوشمندانه‌تر کاربران بیانجامد. خانواده Active Dualwash نظیر مدل‌های WA16 و WA18 با داشتن یک سینک اضافه و مجزا در قسمت بالایی لباسشویی اجازه پیش‌شست‌وشو و آب‌کشی دستی را به مصرف‌کننده می‌دهد و در مدل‌های ادواش از یک درب اضافه بر روی دستگاه استفاده شده تا کاربر بتواند به سادگی در حین شست‌وشو به ماشین لباس یا شوینده اضافه کند. مدل FlexWash نیز که به تازگی توسط سامسونگ ارائه شده با ترکیبی از دو قابلیت فوق، دسترسی آسان از بالا یا جلوی ماشین لباسشویی را فراهم می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر