مدل جدید گلکسی J۳ در راه است

عصر کالا- به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال ساخت مدل سال ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J۳ است. البته شایعه شده دو مدل دیگر از این خانواده که J۷ و J۵ سال ۲۰۱۷ نام دارند هم تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شوند.

مدل جدید گلکسی J۳ در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ گلکسی J3 سال 2017 به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

    در جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره گوشی گلکسی J3 سال 2017 مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند به اندروید 7٫0 مجهز شده و با شماره مدل SM-J330 شناخته می‌شود. در ادامه این اطلاعات گفته شده که J3 جدید به تراشه اگزینوس 7570 مجهز شده و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته به نظر می‌رسد که می‌توان میزان حافظه داخلی را با کارت حافظه ارتقا داد.

    متاسفانه هنوز چیزی درباره مشخصات سخت افزاری دوربین این گوشی منتشر نشده؛ اما مدل سال گذشته این تلفن همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشت. انتظار داریم که دوربین مدل جدید هم با ارتقا مواجه شود.

    با توجه به شایعات و خبرهای منتشر شده، این گوشی‌ و مدل‌های دیگری خانواده J سال 2017 تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر