گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی A۷۰ رونمایی شد

عصر کالا- جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ با نام گلکسی A۷۰ و امکانات جذاب رونمایی شد.

گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی A۷۰ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سامسونگ پس از عرضه اخیر جدیدترین پرچمدار خود در خط تولید گلکسی S10، اکنون قصد دارد یک دستگاه جدید با نام گلکسی A70 به بخش گوشی‌های میان‌رده خود اضافه کند. این گوشی جدید دارای برخی تفاوت‌های قابل توجه نسبت به گوشی‌های میان‌رده این شرکت است.

    اولین چیزی که در طراحی این گوشی به چشم می‌خورد اندازه بزرگ آن حتی با توجه به معیار‌های امروزی است. صفحه نمایش این گوشی دارای اندازه 6.7 اینچی و نسبت 20.9 است تا کاربر بتواند با یک دست با آن کار کند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد نمایشگر این گوشی سوپر آمولد است. همچنین نمایشگر این گوشی دارای نسبت وضوح 1080x2400 است. بر عکس پسرعموی گران‌قیمت‌تر خود یعنی گلکسی A80، گوشی گلکسی A70 دارای یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش خود است. همچنین قاب این گوشی نیز بسیار نازک است و به همین دلیل شاهد صفحه نمایش بزرگ‌تری هستیم.

    این گوشی مانند پرچمداران سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. در پشت آن هم یک دوربین سه‌گانه وجود دارد. سامسونگ نام طراحی خود را "3D Glasstic" گذاشته است و ما فرض می‌کنیم این نامگذاری ترکیبی از شیشه (Glass) و پلاستیک (Plastic) باشد. این گوشی در چهار رنگ مرجانی، آبی، سیاه و سفید عرضه می‌شود.در درون این گوشی از پردازنده Snapdragon 665 و یک پردازنده هشت هسته‌ای استفاده شده است. همچنین گلکسی A70 با دو نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود، اما میزان حافظه ذخیره سازی آن تنها 128 گیگابایت است و شما انتخاب دیگری ندارید. البته این میزان حافظه بسیار مناسب است و حتی می‌توانید آن را با یک میکرو اس‌دی افزایش دهید.

    اگر نگران این هستید که صفحه نمایش بزرگ آن باعث شود باتری گوشی به سرعت خالی شود باید بگوییم نگران نباشید، زیرا باتری بزرگی در گلکسی A70 قرار گرفته است. ظرفیت باتری این دستگاه 4500 میلی‌آمپر است. در ضمن این گوشی دارای یک شارژر سریع 25 ولتی نیز است که به سرعت باتری عظیم گلکسی A70 را شارژ می‌کند. سامسونگ گلکسی A70 در تاریخ 26 آوریل عرضه خواهد شد، اما قیمت آن هنوز مشخص نیست و احتمالا به منطقه‌ای که شما در آن زندگی می‌کنید، بستگی دارد. انتظار می‌رود جزئیات مربوط به قیمت آن قبل از 26 آوریل دقیقا مشخص شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر