گوشی هوشمند گلکسی J۵ ۲۰۱۷ آماده ورود به بازار شد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که با توجه به آشکار شدن بیشتر اطلاعات گوشی هوشمند میان رده گلکسی J۵ ۲۰۱۷ کم‌کم به زمان معرفی رسمی این گوشی توسط سامسونگ نزدیک می‌شویم. تاکنون اطلاعات مختلفی از جمله تصاویر منتسب به این گوشی و همچنین نتایج حاصل از بنچمارک آن در گیک‌بنچ و GFXBench رویت شده است.

گوشی هوشمند گلکسی J۵ ۲۰۱۷ آماده ورود به بازار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، گوشی هوشمند گلکسی J5 2017 که پیش از این گواهی وای‌فای را کسب کرده بود، حالا موفق به کسب گواهی از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نیز شده است. بنابراین می‌توان به زودی شاهد عرضه رسمی این گوشی در بازار بود.

    اگرچه شرکت سامسونگ از نسخه گلکسی J5 2016 در ماه آوریل 2016 رونمایی کرده بود با این حال پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در ماه می برای نسخه 2017 این گوشی هوشمند رخ دهد، چرا که دریافت گواهی FCC معمولا یکی از آخرین مراحل قبل از رونمایی گوشی محسوب می‌شود. این گوشی در سه مدل SM-J530GM، SM-530YM/DS و SM-J530GM/DS عرضه خواهد شد.

    طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی میان رده سامسونگ مجهز به چیپست اکسینوس 7870 به همراه پردازنده هشت‌ هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین گفتنی است که این گوشی با دوربین اصلی و سلفی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی روانه بازار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر