سامسونگ گلکسی J۷ ۲۰۱۷ تأییدیه FCC را دریافت کرد

عصر کالا- گلکسی J۷ ۲۰۱۷ محصولی است که سامسونگ هنوز عرضه آن را تأیید نکرده اما به نظر می‌رسد تا چند هفته آینده راه خود را به بازار پیدا کند.

سامسونگ گلکسی J۷ ۲۰۱۷ تأییدیه FCC را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از آی‌تس‌رسان؛ انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی میان رده را در بازار آمریکا و توسط اپراتورهای مختلف عرضه کند. نسخه مخصوص اپراتور ورایزن آن، گلکسی J7 V نامیده خواهد شد.

    اپراتور TracFone، این محصول را با نام گلکسی J7 Sky Pro و اپراتورهای Sprint, Virgin و Boost Mobile آن را با نام گلکسی J7 Prex روانه بازار می‌کنند. البته AT&T هم این گوشی را در برنامه خود دارد اما هنوز از نام آن اطلاعی نداریم.

    خبر خوب این است که نسخه AT&T گوشی میان رده سامسونگ، تأییدیه FCC را دریافت کرده که این، قدم انتهایی قبل از عرضه است. گوشی J7 2017 سامسونگ در FCC با نام SM-J727A ثبت شده اما به‌غیراز نام، اطلاعات دیگری ذکر نشده است.

    بر اساس شایعات قبلی، میان رده کره‌ای با پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

    از دیگر مشخصات احتمالی آن هم می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ‌دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپری و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

    منبع

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر