پرطرفدارترین گوشی سامسونگ در دنیا

عصر کالا- همه ما می‌دانیم که گلکسیS۷ برای سامسونگ یک موفقیت بزرگ بود، ولی تا چه اندازه! بر اساس اخبار آژانس تبلیغاتی ScientiaMoblile در سال ۲۰۱۷، گوشی گلکسی S۷ پرطرفدارترین گوشی سامسونگ در دنیا است.

پرطرفدارترین گوشی سامسونگ در دنیا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجی‌کالا، در واقع به این معنی است که در حال حاضر بیشترین گوشی هوشمند مورد استفاده طرفداران سامسونگ، همین گوشی است. طبق اطلاعاتی که موسسه‌ی آماری Strategy Analytics ارایه داده است، سامسونگ از زمان عرضه‌ی دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge، توانسته است 55 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها را بفروشد. عددی که سامسونگ خودش رسما ارایه داده بود، به سه ماهه‌ی اول عرضه‌ی Galaxy S7 برمی‌گردد؛ رقمی که از فروش 7٫2 میلیون دستگاه Galaxy S7 در سه ماه ابتدای‌ فروش این گوشی خبر می‌داد.

    آیا گلکسی S8 هم با همین آینده نگری وارد بازار خواهد شد؟ پاسخ به این سوال نیاز به زمان دارد. البته که قبل از گلکسی S7 سری S5 رکوردار بیشترین گوشی خریداری شده سامسونگ بود و جالب است که این اتفاق برای گوشی گلکسی S6 نیوفتاد.

    آژانس ScientiaMobile حالا توجه همگان را به عرضه گلکسی S8 جلب می‌کند و با توجه به پتانسیل‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که رکوردار فروش سامسونگ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر