سامسونگ از موبایل گلکسی واید ۲ در کره جنوبی رونمایی کرد

عصر کالا- سامسونگ امروز از موبایل تازه گلکسی واید ۲ در کشور کره رونمایی کرد. تلفن همراه مذکور که با شماره مدل SM-J۷۲۷S عرضه خواهد شد، احتمالاً با عنوان نسخه سال ۲۰۱۷ گلکسی J۷ راهی دیگر کشورها خواهد شد.

سامسونگ از موبایل گلکسی واید ۲ در کره جنوبی رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، گفتنی است گلکسی واید 2 به نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز است که توسط یک گلس 2.5D محافظت می شود. علاوه بر آن در باطن اسمارت فون تازه سامسونگ یک چیپست با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره گرفته شده است.

     

     

    کمپانی کره ای برای عملکرد هرچه بهتر گجت مذکور، استفاده از حافظه رم 2 گیگابایتی را کافی دانسته و فضایی 16 گیگابایتی را هم برای دانلود و نصب اپلیکیشن ها و ذخیره تصاویر و ویدیوها در نظر گرفته است. اما اگر این مقدار کافی به نظر نمی رسد، می توان از طریق درگاه حافظه جانبی با پشتیبانی از میکرو SD تا ظرفیت 256 گیگابایت، فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

    گلکسی واید 2 احتمالاً با عنوان نسخه سال 2017 گلکسی J7 راهی دیگر کشورها خواهد شد
    همچنین لازم است بدانید که وظیفه تصویر برداری در گلکسی واید 2 بر عهده یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بوده و در پنل جلویی هم یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی تعبیه شده است.

    باتری به کار رفته در گلکسی واید 2 هم دارای ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به برخورداری آن از یک نمایشگر با تراکم پیکسل پایین، انتظار می رود طول عمر باتری قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان آورد.

    ناگفته نماند گلکسی واید 2 دارای برچسب قیمت 297,000 وون کره جنوبی بوده که حدوداً معادل با 265 دلار آمریکاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر