عرضه گلکسی نوت FE سامسونگ در تیرماه ۹۶

عصر کالا- کمپانی سامسونگ پس از شکست نوت ۷، تصمیم گرفته است تا نسخه اصلاح شده نوت۷ را تحت عنوان گلکسی نوت FE وارد بازار کند.گلکسی FE مجهز به دستیار مجازی سامسونگ، بیکسبی خواهد بود و از تاریخ ۷ جولای عرضه خواهد شد.

عرضه گلکسی نوت FE سامسونگ در تیرماه ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری « عصرکالا» به نقل از اقتصادنیوز ؛ مدتی قبل سامسونگ از عرضه نسخه جدید و رفع عیب شده نوت 7 با عنوان گلکسی FE صحبت کرد. این گوشی هوشمند به روز شده با قابلیت های جدیدی به بازار خواهد آمد که یکی از این قابلیت ها دستیار مجازی آن است، گلکسی FE در اوایل ماه جولای معرفی خواهد شد.

    گلکسی S8 و S8 پلاس، با تغییرات بسیار زیادی به بازار عرضه شد و در این گوشی های هوشمند ما شاهد حذف دکمه فیزیکی هوم بودیم ولی در گلکسی FE این اتفاق ها نخواهد افتاد. تاکنون خبری که از FE درز کرده است و توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است استفاده از دستیار مجازی بیکسبی در این گوشی هوشمند است.

    علت این تصمیم سامسونگ افزایش تعداد گوشی هایی است که رفع عیب شده اند که این تعداد از 150000 گوشی به 450000 رسیده است.

    تغییرات قابل توجهی در گلکسی FE رخ داده است تا کمپانی ریسک خطر را تا اندازه ممکن کاهش داده باشد، یکی از تغییرات در گلکسی نوت FE جایگزین شدن صفحه نمایش تخت به جای صفحه نمایش خمیده است، هم چنین ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نیز از 3500 میلی آمپر به 3000،3200 میلی آمپر رسیده است و تنها دلیل این تغییر نیز امنیت بیشتر گوشی هوشمند است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر