دوربین جلوی گلکسی اس ۱۰ دوگانه می‌شود؟

عصر کالا- به نظر می‌رسد که نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ به دوربین جلو (سلفی) دوگانه مجهز می‌شود.

دوربین جلوی گلکسی اس ۱۰ دوگانه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی علی‌رغم روال همیشگی خود از سه مدل مختلف و جدید از گلکسی اس 10 رونمایی کند. این شرکت کره‌ای از سال 2015 میلادی هر ساله از هر گوشی جدید خود دو مدل مختلف ارائه می‌داد و حالا نیز ظاهرا می‌خواهد این روند را ادامه داده و از گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس 10 سه نسخه و مدل مختلف معرفی و عرضه کند.

    تازه‌ترین گزارش‌ها نیز نشان میدهد که این مدل گلکسی اس 10 پلاس از یک دوربین جلو (سلفی) دوگانه بهره خواهد برد. این امر برای آن دسته از افرادی که به کیفیت تصویر دوربین سلفی توجه ویژه دارند، بسیار مفید  و کاربردی خواهد بود. این بدان معناست که در کنار دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن، مجموع دوربین‌های این پرچمدار به عدد 5 می‌رسد. 

    همچنین گفته می‌شود که دوربین سه ‌گانه‌ گلکسی اس 10 به لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهد بود و ظاهرا لنز مجهز به گشادگی دیافراگم دوگانه‌ گلکسی اس 9 را در دوربین اصلی حفظ می‌کند.

    لازم به ذکر است گلکسی اس 10 نخستین گوشی هوشمندی است که سامسونگ آن را با دوربین اصلی سه گانه تولید و عرضه خواهد کرد. در سال‌های اخیر با گسترش روزافزون محبوبیت عکس‌های سلفی، کیفیت تصویر دوربین‌های جلو در گوشی‌های هوشمند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار شد، به گونه‌ای که شرکت‌های تولیدکننده تمرکز ویژه‌ای برروی توسعه آن پیدا کردند.

    البته هنوز سامسونگ صحت هیچ یک از این جزئیات و اطلاعات منتشره را به صورت رسمی تایید نکرده است و باید برای اطمینان از این گزارش‌ها و قابلیت‌های گلکسی اس 10 منتظر رونمایی و عرضه آن باشیم. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این پرچمدار جدید را در کمتر از شش ماه آینده معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر