سامسونگ قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تأیید کرد

عصر کالا- پس از انتشار گزارش‌هایی در مورد قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، سامسونگ این موضوع را تأیید کرده و اعلام کرد که مشکل به‌صورت دستی حل می‌شود.

سامسونگ قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تأیید کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ به نظر می‌رسد سامسونگ همواره باید با مشکلاتی در رابطه با گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش دست‌به‌گریبان باشد؛ چراکه پس از مشکل انفجار و آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 که به توقف تولید این محصول منتهی شد، حال اولین گروه از خریداران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از رؤیت هاله‌ی قرمزی روی نمایشگر این گوشی‌های هوشمند خبر داده و تصاویری نیز در این رابطه منتشر کرده‌اند. اغلب خریداران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کشور کره‌ی جنوبی اندکی پس از در اختیار گرفتن گوشی‌های هوشمند خود، مشکل جالبی در محصولات جدید سامسونگ کشف کرده‌اند که همان به قرمزی گرویدن رنگ نمایشگر است.

    سامسونگ با تأیید وجود این مشکل، اعلام کرده است که مشکل مورد نظر ارتباطی با مشکل کیفیت ندارد و می‌توان این مشکل را از طریق تنظیمات گوشی حل کرد. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که در صورت مشاهده‌ی قرمزی در نمایشگر، کاربران می‌توانند برای تعویض گوشی به مراکز خدمات پس از فروش این کمپانی مراجعه کنند.

    قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس 8

    شماری از تحلیل‌گران به این نکته اشاره کرده‌اند که شتاب سامسونگ برای تولید میزان کافی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای پاسخگویی به تقاضای اولیه باعث ایجاد چنین مشکلی برای گلکسی اس 8 است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده‌، سامسونگ برای تولید نمایشگر‌های اولد خود از تکنولوژی موسوم به Deep Red technology استفاده کرده است تا ترکیب رنگ نمایشگر گوشی‌ هوشمندش را تنظیم کند. شتاب در تولید باعث شده است رنگ نمایشگر برخی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس‌های جدید به قرمزی متمایل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر