سامسونگ ۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ صرف بازاریابی کرد

عصر کالا- سامسونگ و ال جی ، دو غول بزرگ دنیای فن آوری ،هزینه های بازاریابی خود را افزایش دادند ،سامسونگ با ۱۰.۲ میلیارد دلار را صرف بازاریابی کرد که حدود ۲۴٪ نسبت به سال قبل این رقم افزایش یافته است ، در حالی که رقیب کره ای خود با ۱.۶میلیارد دلار هر ساله ۱۵٪ هزینه ها را افزایش می دهد.

سامسونگ ۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ صرف بازاریابی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  زوم تک به نقل از GSMARENA دو شرکت بزرگ کره ای ، ال جی و سامسونگ برای افزایش فروش خود در سال 2016 و 2017 بودجه های بازاریابی خود را افزایش دادند . در ادامه این گزارش اطلاعات دقیق تری ارائه می شود .

    سامسونگ و ال جی ، دو غول بزرگ دنیای فن آوری ،هزینه های بازاریابی خود را افزایش دادند ،سامسونگ با 10.2 میلیارد دلار را صرف بازاریابی کرد که حدود 24٪ نسبت به سال قبل این رقم افزایش یافته است ، در حالی که رقیب کره ای خود با 1.6میلیارد دلار هر ساله 15٪ هزینه ها را افزایش می دهد.

    ناکامی سامسونگ در گلکسی نوت 7

    کارشناسان صنعت اظهار داشتند سامسونگ هزینه های را بالامی برد ، تا بتواند باوجود ناکامی گلکسی نوت7 ،گوشی ها هوشمند خود را مورد توجه قرار دهد. از طرف دیگر ال جی ، برای ارتقای آخرین تکنولوژی خانه های الکتریکی سرمایه گذاری می کرد.
    یکی از طلایی ترین نکته ها در تبلیغات الی جی ، در مسابقات جهانی سوپربول بود هنگامی که تماشاگران ایالات متحده تبلیغات آن را را در تلویزیون آخرین مدل الی دی تماشا می کردند.سنخنگوی آژانس خبری کره تایید کرد که ال جی،هزینه های بازاریابی را جهت تقویت استراژی خود برای جایزه دادن محصولات ، افزایش داد.
    انتظار می رود که این دو شرکت در سال 2017 بازاریابی پر جنب و جوشی را داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر