گوشی Galaxy J۷ Nxt ؛

محصول جدید کمپانی سامسونگ

عصر کالا- کمپانی سامسونگ قصد دارد تا یک محصول جدید با نام گوشی Galaxy J۷ Nxt را به بازار عرضه کند. این دستگاه از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای قدرت خود را تامین خواهد کرد.

محصول جدید کمپانی سامسونگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، گفته می‌شود که گوشی Galaxy J7 Nxt دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی (وضوح تصویری 720 در 1280 پیکسل) بوده و سرعت پردازش چیپست آن 1.6 گیگاهرتز خواهد بود.
    این گوشی هوشمند 2 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

    در قاب پشتی گوشی Galaxy J7 Nxt یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و این در حالی است که برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده است. این اسمارت فون با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد.
    وزن گوشی Galaxy J7 Nxt با اندازه‌های 7.6 میلی‌متر ضخامت، 78.6 میلی‌متر پهنا و 152.4 میلی‌متر درازا به 170 گرم محدود شده است.
    در مقام مقایسه، سامسونگ گلکسی جی 7 ان ایکس تی چیزی جز یک نسخه بازطراحی شده از گوشی گلکسی جی 7 مدل 2015 نخواهد بود که با تغییرات جزیی نسبت به این مدل همراه شده است.  قیمت این تلفن همراه 11490 روپیه (حدود 180 دلار) بوده و در گزینه‌های رنگی مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر