سیر نزولی درآمدهای سامسونگ

عصر کالا- طبق پیش‌بینی تحلیلگران، درآمدهای شرکت سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد.

سیر نزولی درآمدهای سامسونگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، با اینکه سامسونگ در سال گذشته 2017 میلادی به رکورد بی سابقه ای در زمینه فروش محصولاتش و کسب درآمد دست یافت اما حالا برآوردها نشان می دهند که این روند در سه ماهه نخست سال جاری 2018 میلادی ادامه نخواهد داشت.

    می توان گفت که بخش اعظمی از درآمدهای سامسونگ از تولید و عرضه پنل های اولد برای شرکت آمریکایی و رقیب اپل بدست می آمد که حالا اپل تصمیم گرفته است تولید پنل های اولد را به غول های تکنولوژی دیگری بجز سامسونگ بدهد.

    اپل با این کار قصد دارد که یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند خود را که بیشترین سهم در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است را از میدان رقابت با خود به در کند و موجب شود درآمد و موفقیت های رقیبش، سامسونگ کاهش قابل توجهی پیدا کند.

    از دیگر بخش هایی که برای این غول تکنولوژی سوددهی بالایی دارد، بخش سامسونگ موبایل است که داده های منتشر شده و برآوردها حاکی از آن است که سود عملیاتی سامسونگ به دلیل عرضه گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس حدودا 21 درصد افزایش خواهد یافت. ولی با این حال تحلیلگران بر این باورند که کاهش تولید پنل های اولد برای آیفون 10 اپل تاثیر بسیار بیشتری بر روی درآمد و سودهای عملیاتی سامسونگ خواهد گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر