طرح مفهومی جدیدی از Note ۸ منتشر شد

عصر کالا- سامسونگ بارها تاکید کرده که تا پایان سال جاری، پرچمدار دیگری از سری نوت خود را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد که به احتمال خیلی زیاد، گلکسی نوت ۸ نام خواهد گرفت.

طرح مفهومی جدیدی از Note ۸ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از جی اس ام ؛ ظرف چند هفته اخیر، اخبار و گزارشات زیادی مبنی بر انتظارات کاربران از گلکسی نوت 8 در رسانه‌ها مطرح شده است. بر اساس وقایعی که پیرامون گلکسی نوت 7 پیش آمد، سامسونگ کار بسیار سختی را پیش رو دارد و باید ببینیم با این مسئولیت سنگین، چگونه کنار می‌آید.

    امروز یک طرح مفهومی زیبا از Note 8 منتشر شد که می‌توان آن را بهترین گزینه از میان طرح‌های دیده شده به حساب آورد. بر اساس تصویر منتشر شده، می توانیم تمامی چیزی که از گلکسی نوت 8 انتظار می‌رود را در این طرح ببینیم. طراحی باریک‌تر بدنه و صفحه نمایش فوق‌العاده که پیشتر در گلکسی اس 8 شاهد آن بودیم، از ویژگی‌های بارز فبلت جدید سامسونگ به شمار می‌رود.

    هیچ یک از این فرضیات تا به این لحظه توسط مسئولان این شرکت کره‌ای تایید و از طرفی نیز تکذیب نشده است. لذا نمی‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که این ویژگی‌ها وجود دارند یا خیر. پس باید تا کنفرانس معرفی این محصول منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه وقایعی در انتظار فبلت بعدی سامسونگ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر