ارسال مخفیانه تصاویر کاربران در برخی از گوشی‌های سامسونگ

عصر کالا- طبق ادعای برخی از کاربران، برنامه پیام‌رسان سامسونگ که به‌طور پیش‌فرض در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند سامسونگ نصب شده است، به طور مخفیانه تصاویر شخصی کاربران را به مخاطبان تصادفی ارسال می‌کند.

ارسال مخفیانه تصاویر کاربران در برخی از گوشی‌های سامسونگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, تعدادی از صاحبان گوشی‌های سامسونگ از جمله Galaxy S9، S9+ و Note 8 در فروم‌های پشتیبانی رسمی سامسونگ و Reddit نسبت به ارسال تصاویر گوشی آن‌ها به دیگران، بدون اجازه کاربر، شکایت کرده‌اند.

    یکی از کاربران گفته است که بدون اطلاع او، تصاویر گالری گوشی در برنامه پیام‌رسان برای دوستانش ارسال شده است. نکته قابل توجه این است که تصاویر ارسالی در بخش پیام های ارسالی گوشی ارسال کننده مشاهده نمی‌شود و تصاویر به مخاطبان تصادفی ارسال می‌شود. کاربران دیگری نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند.

    بر اساس اطلاعات سایت افتا، در ابتدا به نظر می‌رسید که این مشکل مربوط به سرویس دهنده T-Mobile است که T-Mobile هرگونه ادعای مداخله را رد کرده است و این باگ در سایر سرویس دهنده‌ها مانند AT&T نیز مشاهده شده است.

    سامسونگ از این مشکل آگاه شده است و تیم فنی آن در حال برطرف کردن مشکل است. در صورتی که از برنامه پیام‌رسان پیش فرض گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید، دسترسی آن را در بخش permissions به تصاویر و حافظه گوشی، غیرفعال کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر