رندرهای جدید Galaxy S۸ و +Galaxy S۸ در رنگ‌ها و زوایای مختلف

عصر کالا- تنها چند روز تا معرفی رسمی گلکسی S۸ و +S۸ از سوی سامسونگ باقی مانده اما افشا کنندگان حتی تا آخرین لحظات هم دست از کار نمی‌کشند و در جدیدترین رندرهایی که از پرچم‌داران سامسونگ منتشر کرده‌اند، می‌توان این گوشی‌ها را از زوایای مختلف و رنگ‌های گوناگون مشاهده کرد.

رندرهای جدید Galaxy S۸ و +Galaxy S۸ در رنگ‌ها و زوایای مختلف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» له نقل از جی اس ام، تا به حال و به لطف افشاگر معروف، ایوان بلس، رندرها و تصاویر بسیاری از گلکسی S8 و گلکسی +S8 دیده‌ایم و اطلاعات تقریبا کاملی از مشخصات ظاهری و سخت افزاری ان داریم. اما در جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی بلس، رنگ‌هایی با نام‌های عجیب مشکی آسمانی، خاکستری ارکیده و نقره‌ای قطبی هم به مجموعه رنگ‌های قبلی اضافه شدند. این گوشی‌ها در تاریخ 29 مارس در نیویورک معرفی و در 28 آوریل وارد بازار خواهند شد.

    با توجه به آخرین اخبار و شایعات، انتظار داریم گلکسی S8 به صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع Super Amoled و با رزولوشن QHD مجهز باشد و در زیر این صفحه نمایش شاهد حضور چیپست‌های اسنپ دراگون 835 (ویژه آمریکا و چین) و اگزینوس 8895 (نسخه جهانی) باشیم که هر دو نسخه به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت مجهزند. دوربین اصلی این گوشی به لنز 12 مگاپیکسلی با شکاف دیافگرام f/1.7 و لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد بود و دوربین سلفی آن هم لنز 8 مگاپیکسلی واید دارد. وظیفه تامین انرژی این سخت افزار هم بر عهده باتری 3000 میلی آمپری خواهد بود.

    اما گلکسی +S8 ابعاد بزرگ‌تری دارد و از سخت افزاری مشابه با گلکسی S8 در آن استفاده شده است و تنها تفاوت چشمگیر در صفحه نمایش 6.2 اینچی و باتری 3500 میلی‌ آمپری نسخه پلاس است.

    هر دو گوشی به طور پیش‌ فرض از اندروید 7.1 استفاده می‌کنند، دارای استاندارد IP68 هستند که همچون نسل قبلی پرچم‌داران سامسونگ در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است و برای تامین امنیت آن‌ها از سنسور اسکن اثر انگشت، اسکنر عنبیه و سیستم تشخیص صورت استفاده می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر