گوشی خوش‌قیمت Galaxy J۳ Prime سامسونگ رونمایی شد

عصر کالا- تنها چند روز پس از آغاز عرضه جهانی گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، شرکت سامسونگ ساعاتی پیش از جدیدترین عضو خانواده کهکشانی های خود به نام گلکسی J۳ پرایم رونمایی کرد.

گوشی خوش‌قیمت Galaxy J۳ Prime سامسونگ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ دستگاهی که به توجه به قیمت 150 دلاری و مشخصاتی که در دل خود جای داده است، در جمع محصولات خوش قیمت بازار جای می گیرد و به گفته این شرکت کره ای، به جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید یعنی نوقا مجهز شده است.

    و اما در خصوص سایر مشخصات این گوشی باید گفت که گلکسی جِی 3 پرایم از صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، پردازنده چهار هسته ای اگزینوس 7570 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتزی، رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت بهره می برد.

    مهندسان سامسونگ در قسمت پشتی این گوشی از یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و در قسمت جلویی گوشی از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده کرده اند و ظرفیت باتری این دستگاه نیز برابر با 2600 میلی آمپر ساعت عنوان شده است.

    از جمله قابلیت های ارتباطی این دستگاه نیز می توان به مواردی همچون وای فای 802.11 a/ac/b/n، یو اس بی، ال تی ای، جی پی اس و بلوتوث 4.1 اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر