سامسونگ تولید دوربین‌های دیجیتال خود را متوقف می‌کند

عصر کالا- در سال ۲۰۱۵ میلادی زمزمه‌هایی منتشر شده بود مبنی بر این که کمپانی سامسونگ تصمیم دارد به تولید دوربین‌های دیجیتال خود پایان دهد. حالا خبرهای جدید در این زمینه درز کرده که حکایت از این دارد که این شایعات در حال تحقق یافتن است.

سامسونگ تولید دوربین‌های دیجیتال خود را متوقف می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ کمپانی کره‌ای همان زمانی که برای اولین بار این اخبار منتشر شده بود، هرگونه شایعه در این رابطه را رد کرد اما شواهد موجود چیز دیگری را نشان می‌دهند. به عنوان مثال اخیرا این شرکت علاوه بر کنار کشیدن خود از برخی بازارها، روند تولید چند مدل از دوربین‌های دیجیتالش را متوقف کرد که همین مساله می‌تواند تصدیقی بر این ادعا باشد.

    امروز خبرهای جدیدی از منابع کره‌ای به دست آمده که خلاف ادعاهای گذشته سامسونگ را ثابت می‌کند. بر اساس گزارش The Investor، یکی از مقامات کمپانی سامسونگ که خواست نامش فاش نشود، در گفت و گویی با این وب‌سایت عنوان کرد که این کمپانی دیگر هیچ گونه دوربین دیجیتالی را تولید و به بازار عرضه نخواهد کرد اما هم‌چنان این کسب و کار را با تولید محصولی جدید که از تکنولوژی دوربین‌ها بهره خواهد برد، ادامه می‌دهد.

    ازاین صحبت‌ها چنین برداشت می‌شود که دیگر شاهد عرضه دوربینی دیجیتال از سوی سامسونگ نخواهیم بود اما در آینده‌ای نزدیک محصول دوربین محور جدیدی از سوی مهندسان این کمپانی روانه بازار خواهد شد که البته هنوز هیچ اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکرده است.

    در ادامه، این مقام ناشناخته از سامسونگ افزود:

    سامسونگ دیگر یارای رقابت با کمپانی‌های دیگر را ندارد و عرضه گوشی‌هایی مجهز به دوربین‌های قدرتمند نیز فروش محصولات این شرکت را تحت الشعاع خود قرار داده است. در این بازار حتی حال و روز شرکت‌های بزرگی مانند کانن و نیکون که سابقه‌شان به بیش از 100 سال نیز می‌رسد تعریف چندانی ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر