سامسونگ از گلکسی Xcover ۴ رونمایی می‌کند

عصر کالا- گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G۳۹۰F توانسته است تأییدیه وای‌فای کسب کند.

سامسونگ از گلکسی Xcover ۴ رونمایی می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  پس از رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی Xcover 3 در آوریل 2015، دیگر شاهد رونمایی از نسخه جدید این گوشی هوشمند نبودیم. بنا به دلایل نامشخص، سامسونگ هر دو سال نمونه جدیدی از گلکسی Xcover عرضه کرده است که همین امر باعث می‌شود احتمال رونمایی از گلکسی Xcover 4 قوت بگیرد.

    اصولا تلفن‌های هوشمندی سری Xcover دارای بدنه بسیار مقاوم هستند و به‌اصطلاح نسخه‌‌ی ارزان‌قیمت سری گلکسی اس اکتیو شناخته می‌شوند.

    از آنجا که گلکسی Xcover 3 در سال 2015 عرضه شده است، انتظار داریم که سامسونگ امسال از نسخه جدید این گوشی هوشمند رونمایی کند. احتمال ساخت گلکسی Xcover 4 نیز با انتشار خبری مبنی بر اینکه گوشی هوشمندی با مشخصات مشابه سری Xcover توانسته تأییدیه وای‌فای کسب کند، قوت گرفته است.

    این دستگاه که هنوز نام آن مشخص نیست، از شماره مدل SM-G390F استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن اینکه Xcover 3 از شماره مدل SM-G388F برخوردار بود، گمان می‌رود گوشی هوشمند جدید سامسونگ در واقع گلکسی Xcover 4 باشد که این بار با مشخصاتی بهتر قرار است برای عرضه به بازار آماده شود.

    تنها اطلاعاتی که از گزارش منتشرشده به دست می‌آید، این است که محصول جدید سامسونگ قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا باشد. احتمال اینکه سامسونگ از گلکسی Xcover 4 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند، بسیار بالا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر