احتمال تجهیز نسخه ۲۰۱۸ گوشی های گلکسی A به نمایشگر Infinity Display

عصر کالا- بنابر توییت اخیر یکی از افشاگران مورد اعتماد، تجهیز نسخه ۲۰۱۸ گوشی های گلکسی A سامسونگ به نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display دور از انتظار نخواهد بود.

احتمال تجهیز نسخه ۲۰۱۸ گوشی های گلکسی A به نمایشگر Infinity Display
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از دیجی رو، پیش‌تر نسخه 2017 گوشی های سری گلکسی A با اقتباس از پرچمداران سامسونگ، همراه با قابلیت‌‌های مختلفی از جمله صفحه نمایش همیشه روشن و مقاومت در برابر آب در اختیار کاربران قرار گرفته بودند. حال با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط “mmddj_china”، به نظر نوبت به نمایشگر اختصاصی سامسونگ رسیده تا در نسخه 2018 گوشی های گلکسی A مورد استفاده قرار گیرد.
    با افزایش روزافزون گوشی های بدون حاشیه در ابعاد، اندازه و قیمت‌های مختلف، دیگر نمی‌توان چنین محصولاتی را نفیس و ممتاز در نظر گرفت.
    از آنجایی که نسل جدید گوشی های سری گلکسی A تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده عرضه می‌شوند، اطلاعات چندانی در رابطه با آنها در دست نیست. با این حال، می‌توان گفت فعلا خبری از افزایش وضوح تصویر نخواهد بود و این گوشی های هوشمند با نمایشگرهای فول اچ دی عرضه خواهند شد. بنچمارک مدل 2018 گلکسی A7 که چندی پیش منتشر شد نیز وضوح 1080×1920 را نشان می‌داد؛ در حالی که میزان آن برای نمایشگر سامسونگ با نسبت 18.5:9 باید متفاوت باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر