تصاویر حقیقی گوشی Galaxy J۵ مدل ۲۰۱۷ فاش شد

عصر کالا- تصاویر مدل جدید گوشی Galaxy J۵ سامسونگ منتشر شد. انتظار می رود این گوشی نسبت به مدل قبلی شاهد ارتقای دوربین و کاهش اندازه صفحه نمایش باشد.

تصاویر حقیقی گوشی Galaxy J۵ مدل ۲۰۱۷ فاش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، در حالی که این روز ها دو گوشی گلکسی S8 و +S8 سامسونگ تمامی خبر های داغ را به خود اختصاص داده اند، کسانی که به دنبال دستگاهی ارزان قیمت تر هستند، می توانند منتظر گوشی هوشمند گلکسی J5 مدل 2017 سامسونگ (SM-J530) باشند. گوشی های سری J سامسونگ برای افرادی که به دنبال محصولی ارزان قیمت تر هستند طراحی شده و خبر های فاش شده نشان می دهد که چیزی تا زمان عرضه گوشی هوشمند J5 امسال نمانده است. اخیرا نیز تصاویر حقیقی این گوشی به همراه تصویری که بخش درونی آن را نمایش می دهد فاش شده است.

    تصاویر فاش شده طراحی و ظاهر این گوشی را به خوبی به نمایش می کشد. روی هم رفته، Galaxy J5 سال 2017 ظاهری صیقل یافته و البته در حد گوشی های پایین رده دارد. گوشی Galaxy J5 فعلی (2016) دارای پردازنده اسنپ دراگون 410 به همراه 2 گیگابایت رم و صفحه نمایش 720p است. به احتمال فراوان این مشخصات در مدل آینده نیز حفظ خواهد شد.

    طبق اطلاعات به دست آمده، مدل 2017 این گوشی دارای پردازنده اگزینوس 7870 و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین 5 مگاپیکسلی مدل 2016 یک سر و گردن بالاتر است. همچنین انتظار می رود که یک دوربین 12 مگاپیکسلی مشابه (شاید هم یکسان) با مدل قبلی در گوشی جدید نیز به کار رود. گفته می شود که J5 سال 2017 از صفحه نمایش 4٫8 اینچی برخوردار خواهد بود که نسبت به صفحه نمایش 5٫2 اینچی J5 سال 2016 کوچکتر است ولی رزولوشن آن تفاوتی نمی کند و همان 720x1280 باقی می ماند.

    گزارش های ضد و نقیضی از مجهز بودن Galaxy J5 سال 2017 به اندروید مارشمالو 6٫0 و یا نسخه جدید تر این سیستم عامل، یعنی نوقا 7٫0 منتشر شده است. امیدواریم که سامسونگ از نسخه جدید اندروید در گوشی خود بهره بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر