تحول در محصولات صوتی سامسونگ با فناوری UHQ

عصر کالا- شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی نسل جدیدی از محصولات صوتی و تصویری خانگی خود شامل بلندگوی بی‌سیم H۷، یک ساندبار جدید و یک پخش‌کننده بلو-ری UHD را معرفی کرده است.

تحول در محصولات صوتی سامسونگ با فناوری UHQ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ فناوری صدای UHQ 32 بیت اختصاصی سامسونگ راهی به سوی کیفیت برتر

    صدای UHQ ویژگی‌ بارز تمام اعضای خانواده جدید محصولات صوتی و تصویری خانگی سامسونگ است. فناوری اختصاصی سامسونگ امکان بهره بردن از صدای غنی 32 بیتی با جزئیات دقیق را از هر منبع 8 تا 24 بیت فراهم می‌کند.

    صدای UHQ می‌تواند منابع صوتی را تقویت و خروجی 32 بیت از آن‌ها تولید کند که روی هر دو حالت اتصال سیمی و بی‌سیم امکان‌پذیر است. خروجی 32 بیت، صدایی تولید می‌کند که بسیار به اصل صدای ضبط شده نزدیک است و کیفیتی بسیار بهتر از صدای HD موجود در بازار دارد. این فناوری اختصاصی صدای بسیار غنی ارائه می‌دهد طوری که هر نت از موسیقی در حال پخش بصورت شفاف و واضح قابل شنیدن خواهد بود.

    همچنین سامسونگ الگوریتم صوتی خود را به شکلی توسعه داده است‌ تا از طریق تلفیق هوشمندی فناوری‌های اختصاصی خود با مهارت‌های آزمایشگاه صوتی بسیار پیشرفته‌اش در آمریکا بتواند به بهترین کیفیت صدای ممکن برسد.

    خانواده صوتی سامسونگ به فناوری «حذف اختلال» (Distortion Cancelling) مجهزند که میزان تغییرات صدا را با پیش‌بینی کردن حرکت بلندگوهای داخلی به حداقل می‌رسانند. این اثر به خوبی روی ووفر کار می‌کند که قصد دارد صدای بم قوی را با کمک حرکت‌های بسیار و غیر قابل پیش‌بینی تولید کند. الگوریتم حذف اختلال می‌تواند به صورت هوشمند حرکات ووفر را پیش‌بینی و کنترل کند تا صدای بم با کیفیت‌تر و پایدارتر تولید و به خروجی فرستاده شود.

    پروفایل صوتی جدید سامسونگ همچنین شامل یک «توییتر پهن‌باند» (Wide-band Tweeter) می‌شود که با فرستادن بهترین کیفیت صدا به تمامی قسمت‌های ساختمان به کاربران امکان می‌دهد در تمامی اتاق‌های خانه از شنیدن موسیقی لذت ببرند. همچنین این پروفایل شامل یک آمپلی‌فایر کریستال (Crystal Amplifier) است که نویزها را حذف می‌کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند دقیق‌ترین صدا را بشنود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر