سامسونگ گلکسی نوت ۷ ریفربیشد را در کره جنوبی عرضه می‌کند

عصر کالا- سامسونگ از تاریخ ۱۶ تیر، نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ را با نام گلکسی نوت ۷ FE روانه بازار کره جنوبی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ ریفربیشد را در کره جنوبی عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ سامسونگ در نظر دارد نسخه‌ی FE از گلکسی نوت 7 را روانه بازار کند که ظاهرا استفاده از آن، ایمن‌تر از گذشته خواهد بود. کره‌ای‌ها در اکتبر سال گذشته و پس از آتش گرفتن تعدادی از گوشی‌های گلکسی نوت 7 در اثر معیوب بودن باتری آن‌ها، ناچار به فراخوانی حدود 3 میلیون دستگاه از فبلت بالارده‌ی خود شدند. این کمپانی تولید گوشی یادشده را متوقف کرد و فرایندی یک‌ماهه برای بازپس‌گیری تمامی نمونه‌های فروخته‌شده از گلکسی نوت 7 را آغاز کرد.

    گفته‌ می‌شود نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت 7 با نام گلکسی نوت 7 FEا(Fandom Edition) و با قطعاتی متفاوت نسبت به نمونه‌ی ابتدایی وارد بازار خواهد شد. بنا بر گزارشی از وال‌استریت ژورنال، عرضه‌ی این گوشی از تاریخ 16 تیر در بازار کره‌‌ی جنوبی آغاز خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست چه تعدادی از این گوشی‌ها در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد. تحلیل‌گران معتقدند که گلکسی نوت 7 آسیبی به فروش گلکسی اس 8 نخواهد زد؛ کره‌ای‌ها به‌تازگی نسخه‌ای صورتی از گلکسی اس 8 پلاس را به‌صورت انحصاری در تایوان عرضه کرده‌اند.

    بر اساس گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شد، تعدادی از کاربران به دلایل نامعلومی با وجود فراخوان سامسونگ، گلکسی نوت 7 خود را تحویل نداده‌اند؛ بنابراین احتمالا نسخه‌ی ریفربیشد این گوشی گزینه‌ای ایمن برای کسانی باشد که علاقه زیادی به نوت 7 دارند و نمی‌خواهند با آتش گرفتن آن مواجه شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر