گوشی گلکسی A۸۰ با دوربین کشویی-چرخشی رونمایی شد

عصر کالا- سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی این شرکت با نام گلکسی A۸۰ مجهز به دوربین کشویی چرخشی رونمایی کرد.

گوشی گلکسی A۸۰ با دوربین کشویی-چرخشی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شایعه وجود یک فناوری جدید در دوربین گوشی بعدی سامسونگ مدتی بود که در فضای مجازی منتشر می‌شد. گفته می‌شود این دوربین توانایی چرخش دارد و می‌توان از آن هم به عنوان دوربین اصلی و هم دوربین سلفی استفاده کرد. البته پیش‌بینی می‌شد قابلیت دوربین کشویی چرخشی برای گوشی گلکسی A90 استفاده شود. باید گفت که شایعه این دوربین جذاب صحت دارد اما نه برای گوشی گلکسی A90 بلکه برای نسخه دیگری با نام  گلکسی A80 که جدیدترین گوشی این شرکت است.

    تولیدکنندگان تلفن همراه همیشه مجبور به یافتن راه‌ حل‌های گوناگون و بعضی اوقات خلاقانه برای از بین بردن قاب، حفره یا ناچ دستگاه‌های خود هستند و آن‌ها این کار را به خوبی برای Galaxy A80 انجام داد‌ه‌اند. ابتدا راجع به مشخصات اصلی این دستگاه صحبت کنیم.

    گوشی گلکسی A80 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2400x1080 است. در این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای استفاده شده که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می‌شود. دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 است. همچنین سنسور دومی در این دوربین وجود دارد که دارای زاویه دید فوق‌العاده و دیافراگم F/2.2 است و میدان دید 123 درجه و حسگر ToF دارد.

    تمام سیستم دوربین این دستگاه قابلیت چرخش دارند تا کاربر بتواند از این دوربین هم برای گرفتن عکس‌های اصلی و هم برای سلفی استفاده کند. این نوع طراحی نیاز به وجود ناچ در صفحه نمایش گوشی‌ها برای قرار گیری دوربین سلفی را به طور کامل حذف کرد. تمام دوربین درون بخش کشویی برای گرفتن عکس می‌چرخد.

    این دستگاه مجهز به اندروید 9 پای است و قدرت خود را از یک باتری 3700 میلی‌آمپری دریافت می‌کند. رنگ‌هایی که برای عرضه آماده هستند شامل سیاه، طلایی و سفید است. زمان عرضه و قیمت دقیق گلکسی A80 در آینده اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر