سامسونگ سنسورهای دوربین جدید ایزوسل خود را معرفی کرد

عصر کالا- کمپانی سامسونگ از سری جدید سنسورهای دوربین ایزوسل خود رونمایی کرد. این سنسورها شامل دوربین دوگانه نیز می‌شوند.

سامسونگ سنسورهای دوربین جدید ایزوسل خود را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در شانگهای، از نسل جدید سنسورهای دوربین ایزوسل خود رونمایی کرد. این شرکت ساخت سنسورهای ایزوسل را از سال 2013 آغاز کرده؛ اما حال این بخش به چهار خط تولید زیر برند ایزوسل تقسیم شده‌اند: ایزوسل برایت، ایزوسل دوآل، ایزوسل فست و ایزوسل اسلیم. در سنسورهای ایزوسل جدید سامسونگ تفکیک بیشتری بین پیسکل‌های تکی وجود دارد تا بدین طریق تداخل رنگ کاهش یابد و رنگ‌ها به طور دقیق‌تری نمایش یابند. علاوه بر این حتی با وجود کوچک‌تر شدن پیکسل‌ها، کیفیت تصاویر بالا می‌رود.

    سنسورهای دوربین ایزوسل برایت همانطور از نامش پیداست، تصاویری با شفافیت بیشتر و نویز کم‌تر را ارائه می‌دهد. سنسورهای ایزوسل فست هم چه در ثبت سوژه‌های ثابت و چه در ثبت سوژ‌های متحرک سرعت فوکوس بالاتری را ارائه می‌دهند. ابعاد هر یک از پیکسل‌ها در سنسورهای ایزوسل اسلیم بین 0.9 میکرومتر تا 1.0 میکرومتر است که برای استفاده در.گوشی‌های هوشمند فوق باریک مناسب به نظر می‌رسد. سامسونگ برای اولین بار در سنسورهای ایزوسل خود نمونه‌ای از دوربین دوگانه را هم به نمایش درآورده است.

    ظاهرا سامسونگ مسیر استفاده از سنسور مونوکروم (تک رنگ) آرجی‌بی پلاس را برای دوربین‌های دوگانه‌ی گوشی‌های هوشمند خود در پیش گرفته است. در اسلاید نمایشی سامسونگ، یک دوربین دوگانه‌ی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به نمایش درآمده است. گشودگی دیافراگم این سنسور f/2.0 و ابعاد پیکسلی آن 1.12 میکرومتر است. سامسونگ مدعی شده سنسورهای جدید این شرکت حتی در شرایط نوری نامناسب تصاویری با کیفیت بالاتر را به ثبت خواهند رساند که روشنایی بهتر و نویز کم‌تری دارند. این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت 8 سامسونگ به یک دوربین دوگانه‌ی 13 مگاپیکسلی و نوعی قابلیت مرتبط با بزرگ‌نمایی مجهز شود.

    نائب رئیس سیستم‌های بازاریابی LSI سامسونگ، بن هور گفته است که «سامسونگ ایزوسل برندی است که تکنولوژی‌های نوین پیکسلی ما را نشان می‌دهد. ما انتظار داریم برند ایزوسل به مشتریان کمک کند تا عملکرد دوربین‌ و کیفیت کلی آن در دستگاه خود تایید کنند. سامسونگ با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی سنسورهای تصویری خود، به نوآوری در دوربین‌های گوشی‌های هوشمند و دیگر اپلیکیشن‌ها ادامه خواهد داد.»

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر